PracaGrupypl.praca.oferowanaWawa / Projektant sieci komputerowych - konsultacje

  • 1. Data: 2004-08-18 08:39:42
    Temat: Wawa / Projektant sieci komputerowych - konsultacje
    Od: "Qba" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Poszukuje osoby ktora posiada doswiadczenie w projektowaniu sieci
    komputerowych i dokumentowaniu tego procesu. Pisze prace inzynierska
    (projekt sieci komputerowej) i potrzebuje wsparcia w tym zakresie. Tak
    naprawde to zostal mi do napisania ostati rozdzial. Projekt sici ktory
    przedstawiam jest juz wdrozony, wiec posiadam dokumentacje techniczna
    powykonawcza. Zostalo mi juz malo czasu (1,5 tygodnia), a ja jestem ciagle w
    rozjazdach sluzbowych. Zinteresowane osoby poprosze o maila. Jezeli chodzi o
    finanse to napewno sie dogadamy, zalezy mi na szybkim i dobrym merytorycznie
    dokonczeniu pracy - wiec w tym momencie koszty nie sa specialnie dla mnie
    istotne.

    Pozdrawiam
    Kuba