PracaGrupypl.praca.szukana[Wawa] Informatyk, Wyższe, MCP W2K, Doświadczenie PODEJMIE PRACĘ OD ZARAZ

  • 1. Data: 2004-05-10 09:54:07
    Temat: [Wawa] Informatyk, Wyższe, MCP W2K, Doświadczenie PODEJMIE PRACĘ OD ZARAZ
    Od: "Informatyk MCP" <z...@o...pl>

    Posiadam 6-letni staż pracy, doświadczenie techniczne IT, serwisowe, trochę
    handlowe - przetargi, oraz poligraficzne - przygotowalnia komputerowa.
    Jestem zdolny, ambitny, szybko się uczę nowych rzeczy, cechuje mnie zdolność
    logicznego (analitycznego) myślenia oraz umiejętność organizacji różnorakich
    działań.
    Bardzo pilnie szukam pracy. Jestem zainteresowany prawie każdą ofertą,
    najchętniej rozwojową, dającą możliwość wykazania się.

    Pełne CV prześlę mailem na życzenie.

    Paweł W.