PracaGrupypl.praca.szukanaWawa/ Ambitny Inż. Informatyk podejmie od zaraz wymagającą pracę

  • 1. Data: 2004-03-31 15:24:36
    Temat: Wawa/ Ambitny Inż. Informatyk podejmie od zaraz wymagającą pracę
    Od: "Paweł W." <w...@N...gazeta.pl>

    Drodzy Pracodawcy !!

    Pragnę podjąc pracę w branży IT bądż w dziale IT firmy z innej branży.
    Jestem zdolny, chętnie i szybko sie uczę, sumiennie wykonuję powierzone mi
    zadania, rozwiązuje problemy. Chętnie przyjme nowe wyzwania.

    Garść informacji o mnie :

    - inż. Informatyk, specjalność : sieici i systemy komputerowe
    - 27 lat
    - bez nałogów
    - kawaler
    - prawo jazdy kat.B, doświadczenie w prowadzeniu pojazdów
    - uregulowany stosunek do służby wojskowej - kat. D
    - komunikatywny angielski, poziom FCE/Upper Intermediate

    Doświadczenie :

    - serwis komputerowy
    - przetargi IT, przygotowywanie ofert, również Phare
    - pracownik działu logistyki, współpraca z Holandią
    - pracownik działu IT, administracja siecią oraz aplikacją Access
    - pracownik działu IT, administracja siecią, serwerem W2000, wdrażanie
    projektów IT, odzyskiwanie danych, instalacje testowe, współpraca z firmami
    zagranicznymi (support)
    - specjalista ds. serwisu/IT - rozwiązywanie problemów u klientów,
    Outsourcing IT

    Pełne CV prześlę na życzenie mailem.

    Z poważaniem

    Paweł W.