PracaGrupypl.praca.szukana › Wawa Administracja (IT)

  • 1. Data: 2005-09-19 07:17:35
    Temat: Wawa Administracja (IT)
    Od: "Mariola " <m...@g...pl>

    Witam,

    Szukam pracy na stanowisku asystentka, sekretarka czy kierownik biura,
    najchetniej w branzy IT (mam kilkuletnie doswiadczenie w działach handlowych
    (pisanie ofert, zamawianie torwaru, nadzor nad realizacja poszczegolnych
    projetkow itp. Mam wyzsze wyksztalcenie i znam jez angielski, pogramy
    komputerowe (excel, word, power poind) tez nie sa mi obce. Jestem
    komunikatywna osoba, bardzo szybko nawiazuje kontakty, lubie pracowac a swoja
    prace wykonuje szybko i sprawnie.
    Zainteresowanym przeslam CV na zyczenie.

    Pozdrawiam,