PracaGrupypl.praca.szukana[Warszawa/zdalnie] Informatyk - dodatkowa, każda

  • 1. Data: 2003-04-09 18:20:33
    Temat: [Warszawa/zdalnie] Informatyk - dodatkowa, każda
    Od: "Marcin Sosnowski" <m...@a...waw.pl>

    Witam.
    Poszukuję dodatkowej pracy...
    Jestem inżynierem informatykiem o specjalizacji sieci komputerowe. Pracuję
    na pełen etat, ale w systemie zmianowym (HelpDesk). W związku z tym szukam
    dodatkowej pracy o w miarę płynnych godzinach roboczych. Chętnie np. pół
    etatu. Oczywiście najlepiej byłoby, gdyby praca ta miała związek z
    komputerami - np. helpdesk, konfiguracja, montaż, zdalna instalacja, obsługa
    poczty elektronicznej. Posiadam stałe łącze, więc telepraca również wchodzi
    w grę...
    Ale - nie jestem wybredny, lecz zdeterminowany. Byłem kasjerem, roznosiłem
    ulotki, więc nie pogardzę pracą fizyczną. Niestety nie jestem urodzonym
    handlowcem, więc akwizycja raczej odpada. Oczywiście prace dorywcze również
    mnie interesują...
    Jedno jest pewne - chcę pracować. Jestem dokładny, sumienny oraz uczciwy.
    Jeśli potrzeba Wam takiego pracownika na niepełny wymiar czasowy - chętnie
    zaprezentuję się osobiście.

    Kontakt: m...@a...net / +48 600 269 812