PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - w turystyce, transporcie, wszelkich rozliczeniach - na etat

  • 1. Data: 2003-02-20 23:44:26
    Temat: Warszawa - w turystyce, transporcie, wszelkich rozliczeniach - na etat
    Od: "Tomek" <a...@k...net.pl>

    Szukam pracy na pełen etat, w Warszawie
    * 36 lat, dotychczasowe doświadczenia zawodowe w transporcie
    międzynarodowym i krajowym oraz turystyce (od organizowania po
    fakturowanie i rozliczenia). W razie konieczności mogę oczywiście
    podwyższać kwalifikacje.
    * Języki: niemiecki dobry (certyfikat ZMP Instytutu Goethego),
    angielski średni, rosyjski słaby
    * Biegła obsługa komputera (Windows, MS Office, MS Works, internet,
    e-mail, WinFax)
    * Prawo jazdy "B"
    * Wieloletnie uprawnienia przewodnika w jęz. niemieckim na Warszawę
    * Mogę pracować w zespole lub na samodzielnym stanowisku, nie palę
    Proszę o oferty na adres t...@o...pl