eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / utrzymanie call center / praca stała
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2007-03-16 19:35:02
    Temat: Warszawa / utrzymanie call center / praca stała
    Od: " marcin.mank at phonesat.pl" <m...@g...pl>

    Phonesat sp. z o.o. poszukuje osoby do zespołu utrzymania technicznego contact
    center.

    Wymagania:
    -znajomość zagadnień telekomunikacyjnych: ISDN, Voip
    -bazy danych: MSSQL, postgresql, mysql (koniecznie MSSQL).
    -Przynajmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku technicznym.
    -Dobra znajomość sieci IP

    Wymagania opcjonalne:
    -C++,
    -wykształcenie wyższe
    -PHP - programowanie obiektowe
    -dużym plusem jest doświadczenie w pracy na stanowisku technicznym w call center.

    Zakres obowiązków:
    -pielęgnowanie sprzętu i oprogramowania (centrala, IVR, aparaty, CTI, poczta
    głosowa, definiowanie agentów, nagrywanie rozmów, ...)
    -Uruchamianie kampanii, programowanie aplikacji
    -sporządzanie raportów
    -ewentualnie: uruchamianie i utrzymanie aplikacji SMS (tak na prawdę to jest
    pisanie triggerów w bazie danych).

    Rodzaj umowy i wynagrodzenie do ustalenia.


    kontakt: p...@p...pl


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1