PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - szukam pracy w dz.handlowym lub ksiegowosci

  • 1. Data: 2008-10-15 12:38:29
    Temat: Warszawa - szukam pracy w dz.handlowym lub ksiegowosci
    Od: "Bogumiła" <p...@v...pl>

    Poszukuję stałego zatrudnienia w Piasecznie, lub pobliskiej Warszawie &#8211; w
    pełnym wymiarze czasu pracy.

    Jestem 35-letnią kobietą. Posiadam doświadczenie na stanowiskach asystenta i
    specjalisty w
    Dziale Handlowym
    obsługa klienta, koordynacja wysyłek, dokumentacja sprzedaży, zestawienia
    sprzedaży, rozliczanie kierowców -dostawców, fakturowanie, kasa
    oraz
    Dziale Finansowo-Księgowym
    rejestracja sprzedaży, kontrola płatności, zestawienia finansowe, współpraca z
    bankiem, elektroniczne przelewy, weryfikacja dokumentów.

    Biegle posługuję się komputerem w środowisku Windows.
    Znam podstawy języka angielskiego i uczęszczam na intensywny kurs nauki tego
    języka.
    Jestem pracowitą i odpowiedzialną osobą, potrafiącą współpracować w zespole.
    Proszę o oferty e-mailem.