PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - szukam pracy dodatkowej

  • 1. Data: 2008-03-24 21:53:47
    Temat: Warszawa - szukam pracy dodatkowej
    Od: "Elvis" <e...@o...pl>

    Witam,

    poszukuję pracy dodatkowej na terenie Warszawy, od godz 18 tej bez
    weekendów. Pracowałem jako serwisant przy sprzęcie komputerowym, zakładałem
    i konfigurowałem również wiele sieci. Obecnie pracuję jako szef serwisu
    sprzętu ProAudio. Posiadam auto (duży sedan), prawo jazdy kat. B,C. Potrafię
    pracować w zespole i samodzielnie. Angielski na poziomie komunikatywnym -
    piszę dużo maili za granicę. Szybko uczę się zagadnień technicznych.
    Posiadam doswiadczenie w skladaniu komputerow dla muzykow, filmowcow oraz
    uzytkownikow domowych. Znam zagadnienia homerecordingu i sprzetu studyjnego
    (audio).

    tel. 503.963.579

    Pozdrawiam,
    Marcin.