PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/szukam pracy biurowej

  • 1. Data: 2003-04-25 08:55:49
    Temat: Warszawa/szukam pracy biurowej
    Od: "Marzena Durkiewicz-Sirocka" <m...@c...pl>

    Witam,
    Jestem absolwentką UW i od roku szukam pracy.

    Skończyłam filoogię ukraińską i myślę, że znam ten język dobrze - jak
    wiecie, często skończyć coś, nie znaczy nauczyć się czegoś... Ja na
    szczęscie dobrze posługuję się tym językiem.

    Niestety zapotrzebowania (jak do tej pory) na kogoś takiego jak ja nie
    ma.... Wiem, że wybrałam dość nietypowy kierunek studiów ale w tej chwili
    nie marnuję czasu i od pazdziernika ubiegłego roku uczęszczam na Podyplomowe
    Studium Administracji na UW, gdzie poznaję elementy prawa nie tylko
    administracyjnego ale i prawa cywilnego, pracy, gospodarczego oraz
    finansowego. Znam również programy komputerowe takie jak :Word( bardzo
    dobrze), Power Point i Excel ( podstawy)oraz obsługę urzadzeń biurowych.

    W przyszłej pracy bardzo chciałabym połaczyć te dwa kierunki ze sobą - może
    mi się uda... a jesli nie, to chcialabym wykorzystać choć cześć wiedzy jaką
    posiadam - jesli nie filologicznej to może prawniczej.

    Jesli ktoś byłby zainteresowany współpracą, to bardzo prosze o kontakt
    mailowy lub telefoniczny :
    m...@c...pl
    lub tel.0601 213 680

    Pozdrawiam,