PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - szukam pracy

  • 1. Data: 2005-09-07 10:54:04
    Temat: Warszawa - szukam pracy
    Od: ryszard_wp <s...@w...pl>

    Witam,
    od 20 lat pracowalem jako informatyk.
    Teraz mam bardzo duzo wolnego czasu.
    Szukam pracy - w kazdej dziedzinie, jestem otwarty na wszystkie
    propozycje.
    - mam prawo jazdy kat. B i samochod
    - mam dosc dobre pojecie o elektronice i ukladach cyfrowych (Microchip
    zwlaszcza)
    - nie boje sie kurzu, reanimuje stare komputery, wyciagam kable zza
    biurek
    - nie boje sie wysokosci, instaluje anteny na dachach, CB, KF albo
    radiolinie
    - nie mam oporow przed mieszaniem cementu recznie, stawianiem ogrodzen
    - male baseny nawet ladnie mi wychodza, zwlaszcza polokragle schodki
    - narzedzia ogrodowe, zwlaszcza spalinowe (pompy, pily, kosiarki) nie
    maja przedemna tajemnic
    - konstrukcje z drewna (zwlaszcza nietypowe) to dla mnie przyjemnosc
    - pomoge przy komputerze, naucze, nawet wyrecze jak trzeba
    - posprzatam mieszkanie, naprawie krany

    Ze swojej strony gwarantuje uczciwosc, pracowitosc oraz dyspozycyjnosc.

    CV do obejrzenia na stronie: http://sp5wpx.webpark.pl/
    kontakt rowniez tamze...

    pozdrawiam Ryszard
    PS. Po ostatnich doswiadczeniach preferuje wyplate co tydzien do reki.