PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa] szukam biurowej lub pracy w sklepie

  • 1. Data: 2004-01-30 07:01:00
    Temat: Warszawa] szukam biurowej lub pracy w sklepie
    Od: "blendi" <b...@o...pl>

    Szanowni Państwo,

    Poszukuje pracy w mieście Warszwie.
    Jestem ambitnym 27-latkiem,

    - z wyższym wykształceniem ekonomicznym,
    - posiadajacy spore umiejętności w bezposredniej obsłudze klienta
    indywidualnego i korporacyjnego,
    - ineresuje się iformatyką,znane mi jest wiele zagadnień z tej dziedziny,
    - potrafię szybko się uczyć i długo pracować,
    - prowadziłem własną działalność gospodarczą (handlową),
    - posiadam prawojazdy kategori "B,

    Jeżeli szukają Państwo pracownika, który bedzie wykonywał zleconą pracę
    bardzo
    solidnie, wykorzystując przy tym wszystkie
    swoje umiejetności i doświadczenie, w nienormowanym czasie pracy, to:

    bardzo proszę o kontakt pod nr telefonu 502732200.
    Z poważaniem
    Maciek