-
1. Data: 2003-07-05 16:22:24
Temat: Warszawa - support IT
Od: "Jerzy Klik" <c...@c...pl>
Potrzebny pracownik do działu wparcia technicznego IT, wymagania:
- umiejętność nawiązania kontaktu z ludźmi o niewielkiej wiedzy
komputerowej,
- prawo jazdy,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8 - 18, standardowo
od 9 do 17, czasami w soboty i - bardzo rzadko - w niedziele,
- znajomość Novell Netware 4.x,
- dobra znajomośc systemów Windows 98, 2000 Professional, NT Workstation 4.0
i NT Server 4.0,
- dobra znajomośc Worda i Excela 97, 2000, XP,
- znajomość DOS,
- znajomość podstaw składni SQLa (SELECT, UPDATE),
- znajomość FreeBSD lub innych systemów operacyjnych Open Source jest
zaletą,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- znajomość angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność serwisowania sprzętu komputerowego klasy PC,
- umiejętność tworzenia sieci LAN,
- podstawowa znajomość popularnych protokołów rodziny IP,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku jest zaletą.
Gwarantujemy ciągły rozwój zawodowy osoby zatrudnionej na tym stanowisku.
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie rozwiązywanie bieżących
problemów użytkowników, konserwacja i naprawa stacji roboczych i serwerów u
klientów naszej firmy.
Proszę o nadsyłanie CV ze zdjęciem (może być link do strony), listu
motywacyjnego oraz oczekiwań finansowych pod adres c...@c...pl.
Odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia, ogłoszenie jest ważne do 12 lipca
2003 do godziny 1200.
Pozdrawiam
Andrzej Mazur