PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa, studentka, wakacyjna od drugiej połowy czerwca

  • 1. Data: 2002-05-31 15:18:19
    Temat: Warszawa, studentka, wakacyjna od drugiej połowy czerwca
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Szukam pracy na wakacje. Jestem na 3 roku pedagogiki. Mam doświadczenie m.in. w
    pracach biurowych, pracy z dziećmi(kolonie letnie), pracy w grupie i kierowaniu
    zespołem, kontaktach z mediami, organizowaniu warsztatów i imprez. Moimi dużymi
    atutami są: uczciwość,inteligencja, elastyczność (szybko się uczę), sympatyczny
    głos i miła aparycja, a także wrodzona skromność:) Komputer i angielski na
    średnim poziomie.
    Interesuje mnie jedynie poważne oferty, ze z góry ustaloną pensją, akwizycja
    nie wchodzi w grę.
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na propozycje.
    Kontakt: g...@p...onet.pl
    tel.0 606-310-292 - Agnieszka