PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/student zaoczny/informatykaWarszawa/student zaoczny/informatyka
    From: "Matrixman" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Warszawa/student zaoczny/informatyka
    Date: Thu, 24 Mar 2005 10:38:01 GMT

    Witam.
    Poszukuję pracy w której mogę zarobić jedyne 800-1000 zł netto. Myślę, że
    podwyżka przyjdzie z czasem jak pracodawca pozna się na moich możliwościach.
    Na obecnym etapie jestem absolwentem 3 letnich dziennych studiów
    licencjackich. Obecnie jestem na I roku studiów uzupełniających
    magisterskich. Programowanie nie jest mocną stroną. Dlatego nie poszukuję
    pracy jako rasowy programista. Już bardziej widzę siebie jako osobę
    zabieganą. Rozwiązującą problemy innych użytkowników komputerów. Sprzedaż w
    sklepie komputerowym też wchodzi w grę.Praca biurowa czy też taka o
    zbliżonym charakterze również.W ogóle wszystkie propozycje jakie do mnie
    dotrą na pewno zostaną przeczytane. Może to właśnie Twoja propozycja
    przypadnie mi do gustu. Jakby były to jakieś zajęcia typu zleceń to jak
    najbardziej.Jeśli nie masz czasu zrobić czegoś,a może zrobić to inna osoba
    to tą osobą mogę być np. ja.
    Szczegolnie preferowany jest rejon Stokłos, chociaż godzinny dojazd jak
    najbardziej wchodzi w grę.
    Pozdrawiam, życzę miłego dnia.
    Kontakt: m...@o...pl