PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/student 4 roku informatyki

  • 1. Data: 2002-11-19 14:15:36
    Temat: Warszawa/student 4 roku informatyki
    Od: "Tomasz Bartłomiejski" <c...@N...gazeta.pl>

    Znajomość :
    - programowania C/C++ [Windows (+DirectX) / Linux] (poziom dobry)
    - assemblera (8051) (poziom dobry)
    - sprzętu komputerowego (poziom b. dobry)
    - oprogramowania (95/98/Nt/2K/Xp/Office) (poziom b.dobry)
    - programownia w Javie (poziom podstawowy)
    - HTML'a (poziom dobry)
    - UML'a (poziom dobry)

    Poszukuję pracy w Warszawie ! (może być zdalna - stałe podłączenie do Sieci)
    Zajęcia na studiach zaczynają mi się codziennie o godz 17, dlatego mogę
    przyjąć cały etat. Ale przyjmę każdą pracę (zlecenia / 1/2 etatu).
    Doświadczenie zdobyte na praktykach, gdzie byłem serwisantem oraz pomagałem
    użytkownikom komputerów z ich problemami software'owymi.

    Pozdrawiam
    Tomasz Bartłomiejski
    c...@g...pl