-
1. Data: 2008-11-27 13:36:27
Temat: Warszawa - rejestracja telefonicznych zgloszen do działu IT
Od: Chandney <m...@c...com.pl>
Miejsce pracy: Warszawa, w poblizu Galerii Mokotow
Czas pracy: od poniedzialku do piatku 8:30-17:00 (pelny wymiar czasu
pracy)
Forma zatrudnienia: Umowa o prace lub inna forma do uzgodnienia.
Nazwa stanowiska: Operator Call Center zgloszen do dzialu IT (kobieta
lub mezczyzna)
Zakres obowiazkow, cele:
- Osoba pierwszego kontaktu z dzialem IT
- Odbieranie zgloszen od uzytkownikow (telefonicznie, e-mail)
- Zapis i zarzadzanie wnioskami serwisowymi
- Sledzenie wnioskow uzytkownikow az do rozwiazania (weryfikacja z
uzytkownikiem, zamkniecie)
- Poprawa satysfakcji uzytkownika
- Informowanie uzytkownika o stanie i priorytecie jego zgloszenia
- Przekazanie problemu do odpowiednych pracownikow dzialu
- Raporty dla kierownictwa
Wymagania:
- Komunikatywnosc i dobry kontakt z uzytkownikami (ustnie i pisemnie)
- Dobra organizacja
- Angielski (w mowie i w pismie)
Mile widziane:
- Doswiadczenie na podobnym stanowisku
- Wiedza IT / MS Windows / MS Office
W przypadku zainteresowania prosimy o nadsylanie CV na adres:
p...@c...com.pl