PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa - programista

  • 1. Data: 2005-10-19 21:01:03
    Temat: Warszawa - programista
    Od: " " <p...@g...pl>

    Szukam ofert pracy na stanowisku programisty Java.
    Mam doświadczenie w programowaniu w języku Java oraz nabieram doświadczenia w
    technologii J2EE. Do tej pory korzystałem z baz danych Oracle oraz SQL Server.
    Znam dobrze Linuxa od strony użytkownika, mam również pewne doświadczenie w
    administrowaniu.
    Mam 31 lat. Odpowiedzialnie podchodzę do powierzonych mi zadań. Dobrze
    współpracuje w zespole, ponieważ lubię pracować z ludźmi. Lubię się uczyć.
    Jestem dokładny i zorganizowany.
    Osoby zainteresowane ewentualną współpracą proszę o kontakt pod adresem:

    p...@g...pl

    pozdrawiam

    Wojtek