PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - programista › Warszawa - programista
    From: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Warszawa - programista
    Date: Mon, 14 Feb 2005 08:12:13 +0100

    Jestem studentem 5 roku na Politechnice Warszawskiej, wydziale Elektroniki i
    Technik Informacyjnych (ukończyłem studia inżynierskie na specjalności
    mikroelektronika).
    Poszukuję pracy jako programista w wymiarze do 40 godzin/tydzień (najlepiej
    trochę mniej), na umowę o dzieło, lub zlecenie.

    Umiejętności :
    - programowanie w C/C++ i assemblerze procesorów x86
    - tworzenie stron internetowych z wykorzystaniem PHP, MySQL i Javascript
    (3 miesiące pracy na etat, wcześniej około 1.5 miesiąca na umowę o dzieło)
    - bardzo dobra znajomość systemu Linux
    - podstawy programowania w Javie
    - znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym rozumienie
    dokumentacji

    --
    Wojciech Jaczewski
    w...@o...pl