PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / programist(k)a / etatWarszawa / programist(k)a / etat
    From: DDDiD <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa / programist(k)a / etat
    Date: Wed, 7 May 2003 19:46:49 +0200 (CEST)

    Jeśli ŻADNO z 5 następujących sformułowań:
    Linux, C, Perl, ioctl(/dev/ttyS1), SQL
    nie budzi w Tobie pytań typu ,,a co to?'',
    to być może jesteś osobą, której poszukujemy do małego zespołu
    programistów w niewielkiej firmie.

    Praca wyłącznie stacjonarna w Warszawie na pełny (i stabilny) etat.
    Może być od zaraz, ale jeśli najlepszy/a kandydat/ka będzie chciał/a
    trochę czasu, to go[/ją hue hue] dostanie - nie pali się.

    Zgłoszenia w formie CV (tylko nie doc pls!) lub maila CV-podobnego
    [bardzo chętnie - osoby które mnie ,,przejdą'' ew. poprosze jeszcze
    o jakieś bajeranckie CV dla zarządu/kadr (doc, zdjęcie, numer buta... :))]
    powinny zawierać przede wszystkim informacje o kontaktach kandydata/tki
    z wyżej wymienionymi pięcioma słowami. Absolwenci/tki moga się pochwalić
    co _sami/e_ _naprawde_ w szkole (czy też poza nią) zrobili/ły, lub co już
    potrafią - to też może być cenne.
    Mogą nas zainteresować inne sprawy niż 5 powyższych.
    Proszę też o informacje o tym, co się umie ze spraw nie stricte
    programistycznych - może ktoś zna się na księgowości, może na działalności
    apteki... [to przykłady, prosze się nie sugerować]
    Programistyczne umiejętności praktyczne na jakimś etapie zostaną
    zweryfikowane!!!
    Chciałbym też mieć jasną informajcę o tym, czy kandydat/ka posiada prawo
    jazdy oraz praktyczną umiejętność jeżdżenia samochodem (po Warszawie/po Polsce).
    Koniecznie musi też być informacja o realnym terminie ewentualnego
    podjęcia pracy.
    Informacja o oczekiwaniach płacowych może być pomocna, ale na tym
    etapie nie jest niezbędna.

    Nie odpowiadam na maile w styly ,,a za ile?''. Rozumiem wagę tego pytania,
    ale nie ma na nie prostej odpowiedzi. Na pewno chodzi o kwoty ni mniej,
    ni więcej tylko czterocyfrowe wyrażające płacę brutto w złotych polskich.
    Nie istnieje pojęcie ,,idealnego kandydata'' i adekwatnej do tego profilu
    ustalonej z góry pensji, więc nie ma też odpowiedzi na pytanie ,,ile bym
    dostał, gdybym dokładnie pasował do waszych potrzeb...''

    Nie odpowiem też na maile ,,a czy nie można zdalnie''. Nie można.
    Zwłaszcza na początku. Choć praca w domu nie jest niemożliwa, kiedy
    nabierzemy do siebie zaufania.