-
1. Data: 2006-02-09 22:58:11
Temat: Warszawa, pracownik telefonicznej obsługi klienta w języku angielskim
Od: Prime Property Development <j...@i...com>
Mała, rozwijająca się firma, współpracująca z klientami na rynku
amerykańskim poszukuje:
Pracownika telefonicznej obsługi klienta w języku angielskim.
Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
- telefoniczna obsługa klienta w języku angielskim (klientami będą
amerykańscy agenci nieruchomości, którym będzie należało odpowiadać na
pytania / pomagać w zakładaniu strony internetowej - produktu
oferowanego przez firmę)
- inne prace biurowe
Wymagania:
- wykształcenie: minimum średnie
- biegła znajomość języka angielskiego (mile widziane osoby, które
przebywały w USA lub w Anglii, a najlepiej pracowały tam)
- obsługa komputera na poziomie zaawansowanym
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- gotowość do ciągłego uczenia się i poznawania nowych technologii
- zaangażowanie
- elastyczność
Praca w godzinach 13.30 - 01.30, na dwie zmiany 7 dni w tygodniu.
Możliwość elastycznego zatrudnienia w ramach przestawionych godzin.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Oferty zawierające CV i list motywacyjny w języku angielskim prosimy
przesyłać na adres: j...@i...com