eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa, pracownik telefonicznej obsługi klienta w języku angielskim
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-02-09 22:58:11
    Temat: Warszawa, pracownik telefonicznej obsługi klienta w języku angielskim
    Od: Prime Property Development <j...@i...com>

    Mała, rozwijająca się firma, współpracująca z klientami na rynku
    amerykańskim poszukuje:

    Pracownika telefonicznej obsługi klienta w języku angielskim.

    Do głównych zadań pracownika należeć będzie:
    - telefoniczna obsługa klienta w języku angielskim (klientami będą
    amerykańscy agenci nieruchomości, którym będzie należało odpowiadać na
    pytania / pomagać w zakładaniu strony internetowej - produktu
    oferowanego przez firmę)
    - inne prace biurowe

    Wymagania:
    - wykształcenie: minimum średnie
    - biegła znajomość języka angielskiego (mile widziane osoby, które
    przebywały w USA lub w Anglii, a najlepiej pracowały tam)
    - obsługa komputera na poziomie zaawansowanym
    - wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    - gotowość do ciągłego uczenia się i poznawania nowych technologii
    - zaangażowanie
    - elastyczność

    Praca w godzinach 13.30 - 01.30, na dwie zmiany 7 dni w tygodniu.
    Możliwość elastycznego zatrudnienia w ramach przestawionych godzin.
    Forma zatrudnienia: umowa o pracę.

    Oferty zawierające CV i list motywacyjny w języku angielskim prosimy
    przesyłać na adres: j...@i...com


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1