eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - praca poszukiwana od zaraz:))
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-04-28 12:34:10
    Temat: Warszawa - praca poszukiwana od zaraz:))
    Od: "Katarzyna" <kasik.s@KILL_SPAM******wp.pl>

    Poszukuję pracy w dziale administracji albo w dziale zarządzania/sprzedaży
    -----
    Mój profit:
    Wykształcenie:
    Wyższe - magister socjologii

    Umiejętności zawodowe:

    a.. Organizacyjne - Doświadczenie (5 lat) w organizowaniu dużych i małych
    przedsięwzięć. Od podstaw tworzyłam dwie firmy z bardzo dobrą organizacją
    pracy. Realizm sytuacji, bardzo dobre planowanie, umiejętność wdrażania
    nowych technologii, perfekcjonizm, elastyczność w działaniu, pozytywne
    podejście, mobilność, pomysłowość, efektywne wykorzystywanie czasu,
    inicjatywa i dynamizm w działaniu. Bardzo dobre kontakty interpersonalne z
    wieloma grupami zawodowymi.
    b.. Kierownicze - Doświadczenie (4 lata) w kierowaniu ludźmi ( od 5 do 25
    osób) znajomość metod motywacji pracowników i stylów kierowania.
    Odpowiedzialność, kreatywność, ukierunkowanie na cel, właściwa ocena
    sytuacji i możliwości, zaangażowanie, logiczna i praktyczna ocena sytuacji;
    c.. Handlowe - Doświadczenie w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych dla
    klientów kluczowych (duże firmy różnych sektorów), prowadziłam również
    negocjacje handlowe z klientami firmy budowlano-remontowej. Bardzo dobre
    relację międzyludzkie, umiejętność zrozumienia potrzeb klienta, opanowanie,
    fachowość, wysoko kultura osobista
    Kursy i szkolenia:

    2001 Amortyzacja środków trwałych w świetle zmian w nowej ustawie o
    rachunkowości - Infor (szkolenie tygodniowe)

    2001 Zakładowy Fundusz Socjalny w 2001 r. - Edukator s.c. (szkolenie
    dwudniowe)

    2000 kurs i dyplom samodzielnego księgowego - Polbi Centrum
    Kształcenia Specjalistycznego Polskiej Korporacji Biznesu (szkolenie trzy
    miesięczne)

    1999 Udział w konferencji office manager'ów "Zarządzanie i
    administracja biurem" organizowanej przez Limes Centrum Sp. z o.o.
    (konferencja trzy dniowa)

    1998 kurs w zakresie negocjacji i organizacji pracy w biurze,
    zorganizowany przez BOSiF. (kurs tygodniowy)



    Znajomość zagadnień:

    a.. Znajomość zasad organizacji, tworzenia i funkcjonowania podmiotów
    gospodarczych, dobra znajomość zagadnień prawa pracy, ubezpieczeń
    społecznych i zdrowotnych, prawa cywilnego, rynku ubezpieczeń w Polsce i
    leasingu. Zdolności techniczne oraz organizacyjne. Prawo jazdy kat. B
    (czynne) Obsługa komputera: systemów MS Windows 95/98/Me/NT4/2000, Linux;
    aplikacji biurowych: MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint, Photo
    Editor) PŁATNIK (w tym również przekazywanie dokumentów drogą
    elektroniczną), programy finansowe: Symfonia (FiK, ŚT, KiP, Sprzedaż),
    Raks, aplikacje bankowe (Home Banking), obsługa poczty, internetu,
    programowanie Delphi;

    Kontakt: k...@w...pl, lub 600 318 628


    --
    Kasik
    GG: 243137


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1