PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/praca biurowa - ksiegowosc

  • 1. Data: 2004-03-26 06:54:51
    Temat: Warszawa/praca biurowa - ksiegowosc
    Od: "Kamila" <k...@g...pl>

    Witam!
    Poszukuje pracy biurowej najchetniej w ksiegowosci.

    Mam 31 lat, jestem z Warszawy. Jestem w trakcie studiów zaocznych. Moje
    doswiadczenie to 5 sporzadzonych bilansow rocznych w latach 1998-2000.
    Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość zagadnień
    obsługi poczty elektronicznej i Internetu, bardzo dobra znajomość obsługi
    urządzeń biurowych. Odpowiedzialność, skuteczność w działaniu a także
    umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole dyspozycyjność,
    systematyczność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
    Wierzę, że mój entuzjazm, zdolność do kreatywnego myślenia i dynamizm w
    wykonywaniu powierzonych obowiązków, da mi możliwości dalszego rozwoju
    zawodowego.