PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - praca biurowaWarszawa - praca biurowa
  • Data: 2003-12-08 08:45:51
    Temat: Warszawa - praca biurowa
    Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry,

    Jestem absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, kierunek chemia. Ukończyłam
    również studia podyplomowe w Wojskowej Akademii Technicznej z zakresu
    zarządzania zasobami ludzkimi i kilka różnych kursów.

    Poszukuję pracy na cały etat. Posiadam ponad dwuletnie doświadczenie w pracy
    w administracji szkolnictwa wyższego, bardzo dobrą znajomość obsługi
    komputera i innych urządzeń biurowych, prawo jazdy kategorii B.

    Jestem ambitną i energiczną osobą, posiadam takie cechy jak odpowiedzialność
    i skuteczność w działaniu, a także umiejętność pracy samodzielnej jak
    i w zespole. Każdą pracę wykonuję z dużym zaangażowaniem, dlatego też każde
    zadanie jest wykonywane przeze mnie perfekcyjnie i skrupulatnie.

    Lubię zdobywać nowe doświadczenia i pokonywać nowe wyzwania.

    Wyślę CV na każdą wiarygodną ofertę.

    Renata, 28 lat.