PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa/porednictwo finansowo-ubepieczeniowe/etat

  • 1. Data: 2003-04-02 14:09:55
    Temat: Warszawa/porednictwo finansowo-ubepieczeniowe/etat
    Od: "Monika" <m...@k...net.pl>

    Poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska:

    KONSULTANT:
    Zakres obowiązków:
    -bezpośrednie pozyskiwanie klientów, oferowanie ubezpieczeń majątkowych,
    komunikacyjnych, na życie, bankowych usług finansowych ( kredyty, pożyczki)
    Zapewniamy:
    -profesjonalne szkolenia
    -po okresie próbnym na umowie-zlecenie umowę o pracę na pełny etat
    -możliwość wysokich, stabilnych zarobków
    -szeroką gamę produktów finansowo-ubezpieczeniowych do zaoferowania
    potencjalnym klientom
    -awans dla najlepszych
    Wymagania:
    -wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
    -doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (dowolna branża)
    -wiek powyżej 25 lat
    CV i list motywacyjny prosimy wysłać na tymczasowy adres :
    p...@g...pl

    KIEROWNIK SPRZEDAŻY
    Zakres obowiązków
    - pozyskiwanie kandydatów na Konsultantów
    -szkolenie, nadzór motywacja Konsultantów
    -realizacja planów sprzedażowych
    Zapewniamy
    - profesjonalne szkolenia
    - po okresie próbnym na umowie-zlecenie, umowę o pracę na pełny etat
    - szansę na profesjonalne zarządzanie zespołem, dzięki standardom pracy
    Wymagania
    -wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
    -doświadczenie w zarządzaniu zespołem