PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa - nauczyciel j. angielskiego

  • 1. Data: 2002-11-07 14:50:26
    Temat: Warszawa - nauczyciel j. angielskiego
    Od: "Hadaar" <h...@i...pl>

    Witam,

    Poszukuje n a u c z y c i e l k i jezyka angielskiego dla mojej siostry.
    Lektorat obejmowalby systematyczna nauke (3 godziny tygodniowo) przez okres
    minimum pol roku.

    Zalezy mi na szybkim tempie, na bardzo intensywnej nauce z naciskiem
    polozonym na konwersacje - bariera jezykowa.

    Szukam osoby, ktora podjelaby sie systematycznej nauki, ktora nie
    zrezygnuje z uplywem czasu. Prosze o referencje/opis umiejetnosci -
    znajomosci jezyka, doswiadczenia, cos o sobie, jezeli jest mozliwosc to moze
    CV i oczywiscie o cene.

    Szukam osoby do ktorej siostra moglaby przyjezdzac w godzinach
    popoludniowych. Chetnie mokotow, ursynow ew. centum.

    Zgloszenie prosze przyslac na adres: h...@i...pl

    Pozdrawiam,

    Tomasz Bluszko