PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/młoda/doswiadczenie w handlu/praca na 1/2 etatu

  • 1. Data: 2007-10-01 13:19:00
    Temat: Warszawa/młoda/doswiadczenie w handlu/praca na 1/2 etatu
    Od: "murziczek" <m...@o...pl>

    Witam,
    mam 33 lata,spore doswiadczenie w handlu,w tym kilka lat na stanowisku
    kierownika sklepu,takze prowadzenie własnej firmy.
    Kilka lat pracowałam w księgarni,poza tym dobrze znam rynek produktow
    turystycznych i takiej własnie odziezy,prowadziłam takze punkt sprzedazy
    telefonow i produktow jednej z sieci telefonow komorkowych.
    Przez wiele lat zajmowałam się obsługą klienta,sprzedazą,ale tez
    uzupełnianiem i rozszerzaniem oferty sklepu,zajmowałam się rekrutacją
    pracownikow i organizacją ich pracy.
    Szukam pracy na niepełny etat,najchętniej okolice Zoliborza lub Centrum,ale
    niekoniecznie.
    Jestem osobą powazną,uczciwą i niekonfliktową,gwarantuję rzetelne
    wykonywanie powierzonych mi obowiązkow oraz pełne zaangazowanie w pracę.
    Dodatkowych informacji chętnie udzielę osobom zainteresowanym współpracą ze
    mną
    pozdrawiam