PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa-księgowość

  • 1. Data: 2003-10-23 06:42:39
    Temat: Warszawa-księgowość
    Od: "Jerzy Dyrda" <j...@p...onet.pl>

    Poszukuję pracy w księgowości. Jestem tegorocznym absolwentem Wyższej Szkoły
    Handlu i Prawa (kierunek Ekonomia, specjalność finanse przedsiębiorstw).
    Biegle posługuję się językiem angielskim i znam język niemiecki na poziomie
    podstawowym. Bardzo dobrze znam aplikacje komputerowe środowiska MS Office.
    Jestem osobą otwartą, uczciwą, odpowiedzialną i pracowitą.

    Moje doświadczenie zawodowe:
    07.2001 - obecnie Avantis Consulting Group, Młodszy Konsultant
    08.2000 - 09.2000 Working Wonders Group, Wielka Brytania
    11.1999 - 05.2000 Powszechne Towarzystwo Emerytalne "POLSAT", Dział
    Sprzedaży i Marketingu
    12.1999 - 01.2000 KiD, usługa telemarketingowa dla Polskiej Telefonii
    Komórkowej "Centertel"

    Proszę o poważne oferty pod e-mail: j...@w...pl
    lub nr telefonu komórkowego: 0-604-757-335

    Serdecznie pozdrawiam
    Jurek Dyrda