PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa: korepetycje -- statystyka, matematyka dyskretna

  • 1. Data: 2003-02-22 20:04:03
    Temat: Warszawa: korepetycje -- statystyka, matematyka dyskretna
    Od: Maciej Bliziński <n...@n...to>

    Jestem studentem informatyki, udzielam korepetycji z zakresu:

    Statystyka:
    -- podstawy rachunku prawdopodobieństwa
    -- zmienne losowe
    -- statystyka opisowa, miary położenia i rozproszenia
    -- estymacja, przedziały ufności
    -- weryfikacja hipotez, testy niezależności

    Matematyka dyskretna:
    -- kombinatoryka
    -- zliczanie funkcji
    -- teoria grafów

    kontakt: email podany w stopce, ze znaczkiem @ zamiast (at), lub telefon
    komórkowy 502 222 972. Korepetycje na miejscu, Warszawa Powiśle.
    Dodatkowe informacje o mnie na stronie internetowej, link podany
    w stopce.

    --
    Maciej Bliziński <maciej.blizinski (at) dobranet.polbox.pl>
    http://www.dobranet.polbox.pl/~maciej/ (o mnie)