PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa - informatyk

  • 1. Data: 2007-09-27 12:35:14
    Temat: Warszawa - informatyk
    Od: "Kordian" <k...@g...com>

    Witam.
    Jestem technikiem informatykiem i studentem ostatniego roku informatyki na
    WiT.

    Pracuję od 5 lat specjalista d/s IT w firmie budowlanej.
    W czasie mojej pracy:
    - przeprowadziłem komputeryzację firmy. Wdrożyłem w dziale projektowym
    komputerowe metody projektowania w miejsce kreślenia na deskach.
    - wdrożyłem Lotus Domino/Notes R5.

    Ponadto zajmuje się administrowaniem infrastruktura IT, pomowca
    użytkownikom, odpowiadam z kontakty z firmami trzecimi, mam piecze nad
    zakupami hardware-u i softwaru

    Od kilku lat jestem również współpracownikiem działu marketingu i handlu.
    Projektuje ulotki, prezentacje. Jestem konsultantem w zakresie strategii
    marketingowych, wyborze produktów reklamowych itp.

    Szukam pracy która pozwoli mi się dalej rozwijać i zapewni dobre warunki
    finansowe.

    Kordian Zadrożny
    k...@g...com