PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/informatyk

  • 1. Data: 2005-11-13 20:48:36
    Temat: Warszawa/informatyk
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    jestem absolwentem Wyzszej Szkoly Informatyki Stosowanej i Zarzadzania, z
    dypomem inzynier informatyk o specjalnosci sieci komputerowe.

    Od 4 lat pracuje na stanowisku tester oprogramowania.
    Poszukuje pracy zwiazanej z uzyskanym wykształceniem i zainteresowaniami.
    Najchetniej bym się widział na stanowisku zwiaznym z instalacja i
    administracja sieci komputerowych, help-desk, wdrazanie nowych technologii.
    Jestem też otwarty na inne propozycje.

    W skrocie, moje posiadane umiejetnosci to:
    - Znajomość metod testowania oprogramowania.
    - Instalacja i konfiguracja systemów Windows 98, XP, 2000, 2003Server.
    Diagnozowanie i naprawa awarii systemowych.
    - Znajomość systemów Linux.
    - Znajomość zagadnień sieciowych (TCP/IP i inne).
    - Znajomość sprzętu komputerowego.
    - Tworzenie stron internetowych.
    - Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem systemów komputerowych.
    - Znajomość działania technologii VoIP, WLAN.
    - Znajomość pakietu MS-Office i OpenOffice.
    - Podstawowa znajomość baz danych (SQL, Access, Oracle) oraz programowania w
    Java i C/C++.

    Kontakt:
    druzd[malpka]neostrada[kropka]pl
    lub 506172650

  • 2. Data: 2005-11-13 22:27:32
    Temat: Re: Warszawa/informatyk
    Od: "Karol Lipnicki" <a...@t...pl>

    > jestem absolwentem Wyzszej Szkoly Informatyki Stosowanej i Zarzadzania, z
    1. "Jestem" na początku zdania z małej litery.

    > dypomem inzynier informatyk o specjalnosci sieci komputerowe.
    2. "dypomem" - sądzę, iż osoba z wyższym wykształceniem powinna dbać o
    ortografię.

    > Od 4 lat pracuje na stanowisku tester oprogramowania.
    3. "Od przeszło czterech lat pracuję na stanowisku testera oprogramowania"
    :)

    > Poszukuje pracy zwiazanej z uzyskanym wykształceniem i zainteresowaniami.
    4. "Poszukuję pracy zgodnej z moim wykszałceniem oraz zainteresowaniami"

    > Najchetniej bym się widział na stanowisku zwiaznym z instalacja i
    5. "Najchętniej bym" :)

    > administracja sieci komputerowych, help-desk, wdrazanie nowych
    technologii.
    > Jestem też otwarty na inne propozycje.
    6. Pięć lat studiów i piszemy "sieci komputerowe". Myślałem, że to
    "Infrastruktura IT"...

> [...]
    > - Znajomość pakietu MS-Office i OpenOffice.
    > - Podstawowa znajomość baz danych (SQL, Access, Oracle) oraz programowania

    Z całym szacunkiem, ale jak ma testować oprogramowanie ktoś, kto nie potrafi
    ustawić właściwego kodowania ?
    ...i długo mógłbym opisywać znalezione tutaj błędy....

  • 3. Data: 2005-11-14 14:16:16
    Od: "Programmer" <p...@n...org>

    > Z całym szacunkiem, ale jak ma testować oprogramowanie ktoś, kto nie
    > potrafi
    > ustawić właściwego kodowania ?
    > ...i długo mógłbym opisywać znalezione tutaj błędy....

    Brawo! Jestem pod wrazeniem. Mozesz mi powiedziec skad biora sie tacy
    zajebisci "fachowcy" jak Ty? Gosc szuka sobie pracy a Ty mu to utrudniasz.
    Zastanowiles sie nad tym? Zreszta to nie Ty bedziesz ocenial jego ortografie
    tylko ewentualny przyszly pracodawca. Szkoda gadac...

  • 4. Data: 2005-11-14 19:35:37
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    Spokojnie, akurat takimi fachowcami jak on się nie przejmuje.
    Zreszta widze, ze Karol sam szuka pracy, ale najwidoczniej nie ma zbyt wiele
    propozycji bo nudzi sie i czyta co inni o sobie pisza. Czyzby obawial sie
    konkurencji???

    Osobom które poszukują pracownika, chciałbym jeszcze raz podkreślić, że
    obecnie pracuję przy testowaniu oprogramowania. Mam stałą i stabilną pracę.
    A chęć zmiany pracy jest związana z dalszym rozwojem w kierunku którym
    uzyskałem wykształcenie - czyli sieci komputerowe.

    Jeszcze raz podaje kontakt potencjalnym pracodawcom:
    druzd[malpka]neostrada[kropka]pl
    506172650

  • 5. Data: 2005-11-21 12:21:04
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Karol Lipnicki" <a...@t...pl> wrote in

    w swoim zas ogloszeniu napisales tak:

    $v+
    Administrator IT szuka zatrudnienia. Lokalizacja w kraju nie ma znaczenia.
    Gotów jestem do wyjazdu za pracą.
    $v-

    "Lokalizacja..."; pewnie masz na mysli "miejsce swiadczenia pracy" albo
    "siedzibe pracodawcy"; http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=29325

    lokalizacja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj)
    1. Ťumiejscowienie, rozmieszczenie; ustalenie miejsca budowy jakichś
    obiektów, także ustalenie przez inwestora i zatwierdzenie przez organ
    administracyjny miejsca na realizację inwestycji budowlanejť
    Lokalizacja lotniska.
    Zatwierdzić lokalizację.

    2. Ťograniczenie skutków jakiegoś zjawiska do pewnego miejsca, obszaru;
    zlokalizowanieť
    Lokalizacja pożaru.

    jeszcze mozna mowic o lokalizacji oprogramowania - czyli przetlumaczeniu
    interfejsu na dodatkowa wersje jezykowa; jednak w kontekscie, w ktorym
    uzyles slowa "lokalizacja" sie go nie uzywa;

    podsumowanie: to jest blad jezykowy;

    $v+
    Zajmuję się również wdrażaniem systemów informatycznych opartych o
    relacyjne bazy danych, pisane w językach C++/C#, PHP.
    $v-

    bazy danych, czyli SZBD napisane w jezykach C++/C# i PHP; po pierwsze,
    to nie wiem jaki silnik bazy danych (z tych popularnych) zostal napisany
    w PHP; po drugie, nie jestem w stanie wydedukowac zadnych zwiazkow miedzy
    funkcjonalnoscia silnika bazy danych, a jezykiem programowania w ktorym
    zostala napisana; jezeli nie wprowadza sie do silnika wlasnych fragmentow
    kodu (a zaloze sie, ze tego nie robisz), to jezyk w ktorym SZBD zostal
    napisany nie ma zadnego znaczenia; korzystasz przeciez z interfejsu do
    SZBD - nie z jego kodu zrodlowego;

    "systemy informatycznie oparte o relacyjne bazy danych" - to tez jest
    bardzo ciekawe stwierdzenie; takie systemy moga posiadac skladniki bedace
    relacyjnymi bazami danych, moga wykorzystywac systemy relacyjnych baz
    danych, ale czy moga sie o nie opierac?? moim zdaniem taka konstrukcja
    jezykowa jest ryzykowna; no chyba ze cala praca sprowadza sie do napisania
    naprawde niewielkich fragmentow oprogramowania, ktore sa rzeczywiscie
    stricte oparte na bazie danych; tylko, ze takich fragmentow chyba nie
    mozna nazwac "systemami informatycznymi"... conajwyzej programikami;

    podsumowanie: dla mnie to jest zdecydowanie blad rzeczowy;

    tak patrzac na caloksztalt nasuwa sie jedna mysl:
    PRZYGANIAL KOCIOL GARNKOWI!

    pzdrv;
    adas;