PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa..infor

  • 1. Data: 2002-03-06 20:27:11
    Temat: Warszawa..infor
    Od: "Mario" <c...@s...pl>

    Dzien dobry

    Mam 22 lata i jestem z Warszawy. Posiadam wyksztalcenie srednie
    informatyczne i ponad dwu letni staz na stanowisku zwiazanym ze statystyka.
    Umiejetnosci:
    - znajomość systemów operacyjnych: Dos, Windows 3.x, Windows '9x, Windows NT
    4.0 WorkStation, Windows 2000 Professional;
    - znajomość sprzętu komputerowego, diagnozowania, napraw, instalacji i
    konfiguracji podzespołów oraz urządzeń peryferyjnych;
    - umiejętnosc tworzenia stron internetowych w oparciu o HTML i PHP oraz bazy
    danych;
    - podstawy Delphy;
    - podstawowa znajomość programów graficznych i DTP: CorelDraw, PhotoShop;
    - znajomość zagadnień sieci i internetu;
    - dobra znajomosc programow pakietu Office.

    Poszukuje pracy zwiaznej z moimi umiejetnosciami.

    Oferty prosze kierowac na adres s...@s...pl

    Z powazaniem M.