eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa / helpdesk / etatWarszawa / helpdesk / etat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa / helpdesk / etat
    Date: Mon, 24 Jul 2006 17:49:12 +0200 (CEST)
    Organization: SierpNet
    Lines: 35
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <e9kmof$2af$1@ochlapek.sierp.net>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1153756152 17234 149.156.96.35 (24 Jul 2006 15:49:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 24 Jul 2006 15:49:12 +0000 (UTC)
    X-Original-X-Priority: 3
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    Content-Length: 1407
    Status: O
    X-Original-X-Complaints-To: a...@s...net
    X-Original-X-Trace: ochlapek.sierp.net 1153293903 2383 84.10.38.121 (19 Jul 2006
    07:25:03 GMT)
    X-User: <superjuzer>
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Jul 2006 07:25:03 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-NNTP-Posting-Host: chello084010038121.chello.pl
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Original-X-MSMail-Priority: Normal
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1807
    X-Original-Date: Wed, 19 Jul 2006 09:49:15 +0200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:60948
    [ ukryj nagłówki ]

    Firma alphyra Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Konsultant Działu Obsługi Klienta (Helpdesk)

    Wymagania:
    - wiek 20 - 35 lat,
    - co najmniej roczne, udokumentowane doświadczenie
    w dziale telefonicznej obsługi klienta,
    - umiejętność telefonicznego wspierania klientów, asertywność,
    umiejętność panowania nad emocjami,
    - gotowość do pracy w systemie zmianowym od poniedziałku
    do niedzieli,
    - kultura osobista,
    - osoba niepaląca.

    Zakres obowiązków:
    - Realizacja procesów i procedur obsługi klienta
    - Bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń problemów
    przez klienta za pomocą linii telefonicznej
    - Wsparcie klienta od momentu zgłoszenia problemu przez klienta
    do ostatecznego rozstrzygnięcia problemu
    - Doradztwo dotyczące eksploatacji produktów i usług oferowanych
    przez firmę.

    Oferujemy:
    - pracę w międzynarodowym przedsiębiorstwie, w zgranym zespole,
    - możliwość rozwoju osobistego,
    - stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV i listu
    motywacyjnego z dołączoną klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celach rekrutacyjnych,
    zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr
    133, poz. 833)na adres c...@a...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1