PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - handel/marketing (doświadczenie)

  • 1. Data: 2002-08-26 14:22:45
    Temat: Warszawa - handel/marketing (doświadczenie)
    Od: "Monia" <m...@s...pl>

    Szukam stałej pracy w Warszawie. Wiek 30 lat. Duże doświadczenie.

    Cel zawodowy Podjęcie pracy w dziale
    handlowym/marketingu

    Wykształcenie: wyższe;

    1996 - 2000 ukończyłam 5-letnie
    studia wyższe magisterskie na kierunku

    Handel Zagraniczny w Wyższej Szkole Handlu i Prawa;

    Pracę magisterską napisałam na temat "Internet jako narzędzie marketingu";

    Otrzymałam oceny:

    Z pracy magisterskiej: bardzo dobry;

    Z obrony pracy: bardzo dobry;

    Na dyplomie: bardzo dobry.

    Doświadczenie zawodowe:

    Od 2000 (luty) pracuję w firmie
    komputerowej - integrator systemów informatycznych- na stanowisku
    handlowca. Zajmuję się pozyskiwaniem klientów i utrzymywaniem kontaktów
    z dotychczasowymi klientami.

    1999 (sierpień-wrzesień) pracowałam w firmie handlowej na
    stanowisku specjalisty ds. marketingu. Zajmowałam się akcjami promocyjnymi
    firmy, reklamą oraz pozyskiwaniem dużych klientów.

    1996(luty) - 1999(sierpień) pracowałam w agencji reklamowej.
    Pracę zaczynałam na stanowisku specjalisty ds. marketingu. Po pół roku
    awansowałam na stanowisko kierownika biura warszawskiego. Zajmowałam się
    prowadzeniem biura oraz obsługą kluczowych klientów.

    Odbyte kursy i szkolenia:

    2000 - szkolenie dla
    przedstawicieli handlowych autoryzowanych partnerów Lotus Development
    (certyfikat)

    2000 - szkolenie z
    profesjonalnych metod sprzedaży (certyfikat)

    2000 - szkolenie z
    zakresu licencjonowania w programie Microsoft Open License 5.0 (certyfikat)

    2001 - szkolenie z
    bezpieczeństwa IT (certyfikat)

    2001 - szkolenie z
    produktów CA (certyfikat)

    2001 - szkolenie z
    produktów SUN (certyfikat)

    2001 - szkolenie z
    zakresu licencjonowania w programie Microsoft Open License 6.0

    Dodatkowe kwalifikacje i umiejętności.

    j. niemiecki - podstawy

    j. angielski - podstawy

    j. rosyjski - podstawy