PracaGrupypl.praca.szukana[Warszawa : etat] Webdeveloper / Programista / Flash / Inne.

  • 1. Data: 2008-01-14 11:47:51
    Temat: [Warszawa : etat] Webdeveloper / Programista / Flash / Inne.
    Od: Marcin <m...@d...pl>

    Kontakt mailowy: m...@d...pl

    Doświadczony (8 lat nauki Internetu) Webdeveloper z bardzo dobrą
    znajomością zagadnień z dziedziny XHTML, CSS, JavaScript (+Ajax), Flash,
    PHP (+mySQL / PGSQL) podejmie ciekawą i pełną wyzwań pracę w pełnym
    wymiarze godzin.

    Jestem osobą młodą, dynamiczną, skupioną na osiąganie najlepszych
    wyników we wszystkim, co robię. Mimo, że lubię i doceniam pracę
    zespołową, stale dążę do poznania i zrozumienia technik, jakimi
    posługuje się cały zespół wdrożeniowy. Uważam, że dogłębna znajomość
    internetu i ludzi jest kluczem do osiągania tych najlepszych wyników.

    Poza wymienionymi umiejętnościami, nie sprawia mi problemu poruszanie
    się także po innych technologiach, jak: XSLT, montaż Audio/Video (Adobe
    Premiere, Adobe After Effects, AviD), oraz na poziomie średnio
    zaawansowanym: C++, Delphi, Java.

    W przeszłości realizowałem duże i średnie projekty z zakresu: CMS,
    mikrowitryny, gry i aplikacje Flash, WAP, gry mobilne, portale WWW,
    programy lojalnościowe. Prowadziłem również autorski program szkoleń
    technologicznych dla pracowników jednej z firm z segmentu "software
    house" (XHTML/CSS/JavaScript).

    Nie znoszę rutyny. Dlatego lubię eksperymentować i łączyć ze sobą
    różnorakie rozwiązania webowe.

    Zdaje sobie w pełni sprawę z ogromnych możliwości, jakie daje dzisiaj
    Internet. Jeśli czegoś nie wiem - szukam i znajduję. Potrafię również
    umiejętnie i wydajnie korzystać z gotowych i sprawdzonych rozwiązań,
    integrując je z prowadzonymi przeze mnie projektami.

    Posiadam również blisko roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem 8
    programistów / webdeveloperów oraz project managementu..

    W związku z tym, że dotychczas pracowałem jako freelancer i nie jestem
    związany stałą umową z żadną z firm, jestem gotów podjąć pracę
    praktycznie od zaraz.

    Wybrane portfolio + CV - na żądanie.
    W związku z zapisami umów, które ograniczają lub uniemożliwiają
    wskazanie wykonanych prac w portfolio, zastrzegam sobie prawo do
    wskazania jedynie takich prac, które nie są zastrzeżone takimi zapisami.

    Kontakt mailowy: m...@d...pl

    Pozdrawiam,
    Marcin