PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa/ etat/ AsystentkaWarszawa/ etat/ Asystentka
  • Data: 2002-01-31 13:48:53
    Temat: Warszawa/ etat/ Asystentka
    Od: "Aldona" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doświadczenie zawodowe:

    w chwili obecnej: asystentka w Wydawnictwie Prasowym Twój Styl (dział Nowe
    Media)
    Stanowisko podległe bezpośrednio Kierownikowi działu Nowe Media

    Zakres obowiązków:
    - prowadzenie rozliczeń: umowy autorskie dla dziennikarzy, umowy
    z zewnętrznymi kooperantami, umowy zlecenia oraz o dzieło
    - przygotowanie zestawień finansowych działu Nowe Media
    - przygotowanie tygodniowych i miesięcznych statystyk dotyczących
    oglądalności stron www
    - koordynacja obiegu dokumentów dotyczących prenumeraty między
    działem Nowe Media a działem Prenumeraty
    - organizacja castingów i wybór kandydatek do metamorfoz w
    programie telewizyjnym "Jej Styl"
    - przygotowanie umów dla osób pracujących przy realizacji odcinka
    - kontrolowanie i potwierdzanie terminów nagrań
    - kontrola dokumemtów księgowych dotyczących realizacji odcinka
    - przygotowanie kosztorysu wynikowego produkcji programu "Jej Styl
    - wykonywanie prac sekretarskich (noty służbowe, faxy, kopiowanie
    dokumentów, prowadzenie archiwum oraz segregowanie dokumentów)
    - koordynacja spraw administracyjnych

    Zainteresowanych Pracodawców proszę o kontakt:
    tel. 0608 652 413
    (22) 786 63 97
    a...@p...onet.pl