PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - elektronik,programista

  • 1. Data: 2005-03-14 07:50:07
    Temat: Warszawa - elektronik,programista
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>

    Jestem studentem Politechniki Warszawskiej, wydziału Elektroniki i Technik
    Informacyjnych, na 5 roku na specjalności elektronika i inżynieria
    komputerowa (uzyskałem tytuł inżyniera na specjalności mikroelektronika)

    Poszukuję pracy (bądź zleceń) jako programista. W przypadku pracy w
    siedzibie firmy, w zależności od jej położenia (odległości od centrum i
    czasu dojazdu) mógłbym podjąć pracę w wymiarze 30-40 godzin tygodniowo.

    Umiejętności:
    - programowanie w C/C++ (najlepiej w środowisku Linux/Unix)
    - tworzenie stron WWW z wykorzystaniem PHP i MySQL (3 miesiące pracy na
    etak; wcześniej około 1.5mies na umowę o dzieło)
    - bardzo dobra znajomość systemu Linux; umiejętność tworzenia skryptów w
    Bash-u i Perl-u; znajomość podstawowych narzędzi GNU (sed, awk, ...)
    - znajomość assemblera dla architektury zgodnej z i386
    - programowanie w Javie (niezbyt zaawansowane)
    - znajomość elektroniki (niestety tylko teoretyczna)

    Na życzenie mogę podać więcej szczegółów.

    --
    Wojciech Jaczewski
    email: w...@o...pl