PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa (cały kraj)/ rysunki technicze i przestrzenne

  • 1. Data: 2003-11-03 21:33:37
    Temat: Warszawa (cały kraj)/ rysunki technicze i przestrzenne
    Od: "Michał Kawka" <m...@w...pl>

    Poszukuje dodatkowej/zdalnej pracy jako projektant lub/oraz kreślarz. Umiem
    wykonać rysunki techniczne (wykonawcze, złożeniowe) i przestrzenne w
    AutoCADzie i 3DStudio. Mogę także pomóc przy rysunkach z "zapisu
    konstrukcji" i "grafiki komputerowej". Prace wykonuje solidnie,
    profesjonalnie i szybko. Cena do uzgodnienia. Posiadam certyfikat z
    AutoCADa. Kurs ukończyłem wynikiem pozytywnym na poziomie zaawansowanym.
    Zajmuje się też przepisywaniem różnego rodzaju prac.

    Michał Kawka
    tel. 505-99-37-55
    m...@w...pl