PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa/caly kraj: DGT - specjalista/serwisant central DGT

  • 1. Data: 2002-04-29 14:11:22
    Temat: Warszawa/caly kraj: DGT - specjalista/serwisant central DGT
    Od: Maciej Guzinski <m...@e...pl>

    pl.praca.oferowana.

    1. Pilnie poszukuje do (wspol)pracy NA STALE specjalistę/serwisanta
    central DGT.

    2. Natychmiast zlece prace związane z przekształceniem centrali 3450
    polegające na instalacji zestawu oprogramowania komutacyjnego,
    diagnostycznego i eksploatacyjnego.

    Osoby zainteresowane (współ)pracą powinny bardzo dobrze znać centrale
    DGT: zarówno teoretycznie jak i praktycznie. Ponadto oczekiwana jest
    wiedza i praktyka w pracy z sygnalizacją SS7

    Zainteresowani jesteśmy skorzystniem z pomocy podczas najbliższego
    długiego weekendu.

    Działamy w Warszawie. Eksploatujemy centrale w sposob arcyciekwy (duzo
    sie dzieje). Postrzegamy sie za organizacje skupiajaca ciekawych ludzi.
    Osoba wspolpracujaca z nami na pewno nudzic sie intelektualnie nie
    bedzie.

    Oferta, wg mnie, jest ciekawa szczegolnie dla osob, ktore chcialyby
    (np. ze wzgledow osobistych) przeprowadzic sie do Warszawy.
    Jestem w stanie pomoc w organizacji rozpoczecia funkcjonowania
    w Warszawie. Rowniez w tym wzgledzie, iz moge wskazac badz nauczyc,
    jak polubic Warszawe. (sam jestem spoza Warszawy i lubie juz to miasto).

    W sprawie ewentualnej wspolpracy prosze o kontakt:
    D...@e...pl lub tel. (605) 56 19 20.
    --
    Maciej Guzinski
    Kto chce szuka sposobu -