PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa budowlaniec / pracownik fizyczny / do koszenia trawy itp

  • 1. Data: 2010-05-11 14:50:51
    Temat: Warszawa budowlaniec / pracownik fizyczny / do koszenia trawy itp
    Od: Grzegorz Piorkowski <t...@g...com>

    Podejmę się każdej pracy fizycznej, potrzebuje pilnie pracy,
    przyjechałem do Warszawy kilka dni temu i nic nie mogę znaleźć.

    Jestem doświadczonym budowlańcem - Murowanie, tynkowanie, karton gips,
    praca
    jako pomocnik stolarza.

    Chętnie przyjmę koszenie trawy, lub wszelkie inne prace fizyczne itp

    Szukam pracy na zlecenie i / lub na stałe na
    budowie lub przy pomocy np w ogrodzie
    telefon: 698-122-676