PracaGrupypl.praca.szukana › ..::[Warszawa]::.. bez prowizji

  • 1. Data: 2004-08-30 09:08:50
    Temat: ..::[Warszawa]::.. bez prowizji
    Od: "..:: [ Marcin Skulimowski ] ::.." <s...@c...pl>

    Witam Państwa
    Mam 27 lat, w związku z rozwiązaniem umowy o pracę z moim dotychczasowym
    pracodawcą poszukuję pracy od zaraz.
    Moje doświadczenie najlepiej sprawdzi się w biurze czy serwisie komputerowym
    choć nie obca jest mi równierz praca fizyczna.
    Posiadam wieloletnią praktykę w biurze handlowym jak i prawie roczne
    doświadczenie jako serwisant sprzętu komputerowego.
    Jeśli poszukują Państwo sumiennego pracownika, lubiącego wyzwania zapraszam
    do przesłania zapytania.
    Życiorys prześlę do zainteresowanych osób.
    Z poważaniem
    Marcin Skulimowski
    ..:: [ mail: z...@r...pl, www: http://www.ultimon2004.prv.pl ] ::..
    ..:: [ tel. +48 609 644 699 ,gg: 4355904 ]
    ::..