PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa - administrator systemów.

  • 1. Data: 2005-12-06 13:37:46
    Temat: Warszawa - administrator systemów.
    Od: "Andrzej" <a...@f...waw.pl>

    Witam,

    Szukam pracy na stanowisku Administratora Systemów lub podobnym.
    Dotychczas administrowałem nastepującymi systemami: FreeBSD, Linux, Novel
    3.x, 4.x, Windows. Dobrze znam większośc popularynch usług
    zaimplementowanych na serwerach Linux, FreeBSD. Piszę skrypty w perlu i
    shelu. Kiedyś programowałem w Pascalu (moja praca dyplomowa to program do
    obsługi karty dźwiękowej w trybie DMA z cyfrową analizą widma dźwięku przez
    FFT) i Delphi.
    Posiadam 4-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
    Od 16 lat posiadam samochów i miałem tylko jedną stłuczkę.
    Znam język angielski w stopniu pozwalajacym na swobodne czytanie
    dokumentacji i podtsawowe porozumiewanie się.

    Pozdrawiam
    Andrzej
    0-609-274-253