PracaGrupypl.praca.szukanaWarszawa, # administrator sieci #

  • 1. Data: 2007-03-20 17:34:34
    Temat: Warszawa, # administrator sieci #
    Od: "pikob" <p...@i...pl>

    Jestem studentem informatyki (obecnie IV semestr) oraz absolwentem studium
    informatycznego. Mam doświadczenie w pracy na stanowiskach IT Manager oraz
    administrator sieci komputerowej. Szukam stałej pracy którą podjąłbym od
    najblizszych wakacji (początek lipca) w pełnym wymiarze godzin. Najchętniej
    jako
    administrator sieci w małym biurze bądź szkole (podstawowej, gimnazjum) lub
    jako
    osoba wsparcia technicznego.

    Zajmuję się:
    - administracją małych sieci, helpdeskiem
    - administracją baz danych SQL
    - wykonywaniem witryn internetowych (html, xhtml, css, javascript, php) +
    opieka nad witryną

    Znam:
    - systemy Windows (łącznie z 2003 Server) oraz Linux
    - podstawy programowania (C++, asembler, skrypty uniksowe)
    - pakiet Microsoft Office
    - język angielski w stopniu komunikatywnym

    Na prośbę prześle CV.

    p...@i...pl