PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa, absolwentka socjologii

  • 1. Data: 2004-02-03 11:28:27
    Temat: Warszawa, absolwentka socjologii
    Od: Milo <a...@u...pl>

    Absolwentka socjologii szuka pracy w branży związanej z zawodem.

    Nie interesuje mnie marketing, z chęcią podjełabym się koordynacji
    projektów badań ankietowych, zarządzania zespołem badających, itp.
    Mam spore doświadczenie w ankieterstwie, ale troszkę już mnie nudzi samo
    robienie ankiet.

    Miejsce pracy: Warszawa, lub okolice podwarszawskie ze strony Lublina.
    Oczekuję pracy polegającej na kontakcie z ludźmi.

    Pytania proszę na adres email:
    jooanka (@) z.pl