PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa - Zlece wykonanie serwisu WWW

  • 1. Data: 2003-09-05 19:11:41
    Temat: Warszawa - Zlece wykonanie serwisu WWW
    Od: Jan Kaluski <i...@t...com.pl>

    Zlecę wykonanie średniorozbudowanego serwisu WWW dla firmy zajmującej
    się eksportem towarów z różnych branż. Przewiduję takie elementy jak:

    - intro
    - strona główna zawierająca kolumnę "NEWS", oraz kolumnę główną które
    będę mógł stale w prosty sposób aktualizować
    - katalog produktów z podziałem na branże i kategorie (przewiduje ok
    100-200 produktów, z opisami i zdjęciami)
    - możliwość dodawania/edycji produktów w katalogu
    - kilka dodatkowych podstron jak kontakt, refernecje itp (nie wiem
    jeszcze dokładnie jakie one będą)

    Na stronie www.trinel.com.pl istnieje próbna wersja, ale chce aby
    zostala calkowicie zmieniona.

    Osoby zainteresowane proszę o przysłanie przykładowych stron
    wykonanych przez siebie oraz wstępną wycenę i termin realizacji
    projektu (najlepiej nie dłużej jak miesiąc) - wyłącznie e-mailem na
    adres i...@t...com.pl

    Jan Kałuski
    Trinel Co.