-
1. Data: 2010-02-25 16:12:23
Temat: Warszawa (Zielonka) / pracownik działu helpdesk / serwisant aplikacji
Od: "Fiok i Wspólnicy Sp. z o.o." <p...@f...pl>
Zajmujemy się:
--------------
- administracją systemami informatycznymi, serwerami Linux/UNIX oraz
sieciami,
- tworzeniem oprogramowania na zamówienie (ze specjalizacją: aplikacje
webowe),
- prowadzonymi pod marką Akademia Linuksa szkoleniami m.in. z systemu
Linux, programowania i sieci
Istniejemy od 2002 r. Nasze doświadczenie owocuje rozpoznawalnością w
środowisku informatycznym. Akademia Linuksa jest jednym z liczących się
graczy na rynku szkoleń informatycznych. Zdobyliśmy zaufanie wielu firm
z różnorodnych branż, z wieloma Klientami budując stabilne,
długoterminowe relacje.
Zatrudniamy około 20 osób.
Szukamy osoby na stanowisko:
----------------------------
pracownik działu helpdesk / serwisant aplikacji
(praca na terenie Zielonki k/Warszawy)
Zakres obowiązków:
------------------
- świadczenie pomocy technicznej dotyczącej autorskich aplikacji firmy
dla klientów zewnętrznych (oprogramowanie dla branży
medyczno-laboratoryjnej). Pomoc w zakresie instalacji, konfiguracji i
działania programów - rozwiązywanie problemów użytkowników. Odbieranie
telefonów, pomoc zdalna, ew. wyjazdowe wizyty serwisowe;
- kontakt z projektantami, programistami i wdrożeniowcami – testowanie
zmian, przekazywanie informacji od i do użytkowników;
- praca na terenie Zielonki k/Warszawy, w godzinach roboczych, w pełnym
wymiarze; może być również student ostatnich lat w niższym wymiarze –
jednak nie niższym niż ok. 3/4 etatu.
Oczekujemy:
-----------
- wykształcenia technicznego. Nie jest wymagany kierunek ściśle
informatyczny, natomiast jest wymagana bardzo dobra praktyczna znajomość
komputerów i systemów Windows, na poziomie co najmniej zaawansowanego
użytkownika;
- osoba uprzejma, potrafiąca słuchać i pracować z użytkownikami;
potrafiąca samodzielnie oceniać ważność spraw, szeregować je i
rozwiązywać w kolejności i w sposób odpowiedni do sytuacji;
Mile widziane:
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku helpdesk, serwisanta,
informatyka;
- co najmniej podstawowa znajomość: systemu Linux, (dowolnego) języka
programowania, zagadnień baz danych (język SQL, dowolny system baz
danych np. MySQL, PostgreSQL);
- własny samochód.
Zapewniamy:
-----------
- zatrudnienie w pełnym wymiarze, umowa o pracę plus umowa zlecenie/o
dzieło,
- pracę w zaawansowanym technicznie, przyjaznym zespole; rozwój w
perspektywie roku-dwóch: przydzielanie do bardziej złożonych problemów w
miarę nabywanego doświadczenia; możliwość dokształcania się;
samodzielność decyzyjna; ścieżka wdrożeniowiec/konsultant.
- nie żądamy dyspozycyjności wieczorami, w weekendy, ani pracy zmianowej,
- proponowane wynagrodzenie: 2500-3500 zł netto, zależnie od kompetencji
i doświadczenia.
CV, w formacie PDF, bez listu motywacyjnego, oraz odpowiedzi na poniższe
(znajdujące się na następnej stronie) pytania, prosimy wysyłać na adres:
p...@f...pl.
Wstępne pytania rekrutacyjne
----------------------------
Pytanie 1:
Zadzwonił do nas klient naszej aplikacji internetowej, mówiąc, że nie
działa mu internet.
O co zapytasz klienta, w jakiej kolejności – jak poprowadzisz rozmowę?
Pytanie 2:
Podaj przykład typowego zastosowania formatu CSV.
Pytanie 3:
Jakie znasz formaty kodowania polskich znaków? Opisz je pokrótce
(charakterystyczne cechy, różnice).