eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa (Zielonka) / pracownik działu helpdesk / serwisant aplikacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-02-25 16:12:23
    Temat: Warszawa (Zielonka) / pracownik działu helpdesk / serwisant aplikacji
    Od: "Fiok i Wspólnicy Sp. z o.o." <p...@f...pl>

    Zajmujemy się:
    --------------
    - administracją systemami informatycznymi, serwerami Linux/UNIX oraz
    sieciami,
    - tworzeniem oprogramowania na zamówienie (ze specjalizacją: aplikacje
    webowe),
    - prowadzonymi pod marką Akademia Linuksa szkoleniami m.in. z systemu
    Linux, programowania i sieci

    Istniejemy od 2002 r. Nasze doświadczenie owocuje rozpoznawalnością w
    środowisku informatycznym. Akademia Linuksa jest jednym z liczących się
    graczy na rynku szkoleń informatycznych. Zdobyliśmy zaufanie wielu firm
    z różnorodnych branż, z wieloma Klientami budując stabilne,
    długoterminowe relacje.
    Zatrudniamy około 20 osób.

    Szukamy osoby na stanowisko:
    ----------------------------
    pracownik działu helpdesk / serwisant aplikacji
    (praca na terenie Zielonki k/Warszawy)

    Zakres obowiązków:
    ------------------
    - świadczenie pomocy technicznej dotyczącej autorskich aplikacji firmy
    dla klientów zewnętrznych (oprogramowanie dla branży
    medyczno-laboratoryjnej). Pomoc w zakresie instalacji, konfiguracji i
    działania programów - rozwiązywanie problemów użytkowników. Odbieranie
    telefonów, pomoc zdalna, ew. wyjazdowe wizyty serwisowe;
    - kontakt z projektantami, programistami i wdrożeniowcami &#8211; testowanie
    zmian, przekazywanie informacji od i do użytkowników;
    - praca na terenie Zielonki k/Warszawy, w godzinach roboczych, w pełnym
    wymiarze; może być również student ostatnich lat w niższym wymiarze &#8211;
    jednak nie niższym niż ok. 3/4 etatu.

    Oczekujemy:
    -----------
    - wykształcenia technicznego. Nie jest wymagany kierunek ściśle
    informatyczny, natomiast jest wymagana bardzo dobra praktyczna znajomość
    komputerów i systemów Windows, na poziomie co najmniej zaawansowanego
    użytkownika;
    - osoba uprzejma, potrafiąca słuchać i pracować z użytkownikami;
    potrafiąca samodzielnie oceniać ważność spraw, szeregować je i
    rozwiązywać w kolejności i w sposób odpowiedni do sytuacji;

    Mile widziane:
    - co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku helpdesk, serwisanta,
    informatyka;
    - co najmniej podstawowa znajomość: systemu Linux, (dowolnego) języka
    programowania, zagadnień baz danych (język SQL, dowolny system baz
    danych np. MySQL, PostgreSQL);
    - własny samochód.

    Zapewniamy:
    -----------
    - zatrudnienie w pełnym wymiarze, umowa o pracę plus umowa zlecenie/o
    dzieło,
    - pracę w zaawansowanym technicznie, przyjaznym zespole; rozwój w
    perspektywie roku-dwóch: przydzielanie do bardziej złożonych problemów w
    miarę nabywanego doświadczenia; możliwość dokształcania się;
    samodzielność decyzyjna; ścieżka wdrożeniowiec/konsultant.
    - nie żądamy dyspozycyjności wieczorami, w weekendy, ani pracy zmianowej,
    - proponowane wynagrodzenie: 2500-3500 zł netto, zależnie od kompetencji
    i doświadczenia.

    CV, w formacie PDF, bez listu motywacyjnego, oraz odpowiedzi na poniższe
    (znajdujące się na następnej stronie) pytania, prosimy wysyłać na adres:
    p...@f...pl.

    Wstępne pytania rekrutacyjne
    ----------------------------

    Pytanie 1:
    Zadzwonił do nas klient naszej aplikacji internetowej, mówiąc, że nie
    działa mu internet.
    O co zapytasz klienta, w jakiej kolejności &#8211; jak poprowadzisz rozmowę?

    Pytanie 2:
    Podaj przykład typowego zastosowania formatu CSV.

    Pytanie 3:
    Jakie znasz formaty kodowania polskich znaków? Opisz je pokrótce
    (charakterystyczne cechy, różnice).

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1