-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknew
s.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl!not-for-mail
From: Jacek Fiok <j...@f...pl>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Warszawa (Zielonka) / pracownik działu helpdesk / serwisant aplikacji
Date: Thu, 25 Feb 2010 17:19:35 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 92
Message-ID: <hm683m$eku$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: afeh150.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1267114934 15006 95.49.111.150 (25 Feb 2010
16:22:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Feb 2010 16:22:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
Thunderbird/3.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:22682
[ ukryj nagłówki ]Zajmujemy się:
--------------
- administracją systemami informatycznymi, serwerami Linux/UNIX oraz
sieciami,
- tworzeniem oprogramowania na zamówienie (ze specjalizacją: aplikacje
webowe),
- prowadzonymi pod marką Akademia Linuksa szkoleniami m.in. z systemu
Linux, programowania i sieci
Istniejemy od 2002 r. Nasze doświadczenie owocuje rozpoznawalnością w
środowisku informatycznym. Akademia Linuksa jest jednym z liczących się
graczy na rynku szkoleń informatycznych. Zdobyliśmy zaufanie wielu firm
z różnorodnych branż, z wieloma Klientami budując stabilne,
długoterminowe relacje.
Zatrudniamy około 20 osób.
Szukamy osoby na stanowisko:
----------------------------
pracownik działu helpdesk / serwisant aplikacji
(praca na terenie Zielonki k/Warszawy)
Zakres obowiązków:
------------------
- świadczenie pomocy technicznej dotyczącej autorskich aplikacji firmy
dla klientów zewnętrznych (oprogramowanie dla branży
medyczno-laboratoryjnej). Pomoc w zakresie instalacji, konfiguracji i
działania programów - rozwiązywanie problemów użytkowników. Odbieranie
telefonów, pomoc zdalna, ew. wyjazdowe wizyty serwisowe;
- kontakt z projektantami, programistami i wdrożeniowcami; testowanie
zmian, przekazywanie informacji od i do użytkowników;
- praca na terenie Zielonki k/Warszawy, w godzinach roboczych, w pełnym
wymiarze; może być również student ostatnich lat w niższym wymiarze;
jednak nie niższym niż ok. 3/4 etatu.
Oczekujemy:
-----------
- wykształcenia technicznego. Nie jest wymagany kierunek ściśle
informatyczny, natomiast jest wymagana bardzo dobra praktyczna znajomość
komputerów i systemów Windows, na poziomie co najmniej zaawansowanego
użytkownika;
- osoba uprzejma, potrafiąca słuchać i pracować z użytkownikami;
potrafiąca samodzielnie oceniać ważność spraw, szeregować je i
rozwiązywać w kolejności i w sposób odpowiedni do sytuacji;
Mile widziane:
--------------
- co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku helpdesk, serwisanta,
informatyka;
- co najmniej podstawowa znajomość: systemu Linux, (dowolnego) języka
programowania, zagadnień baz danych (język SQL, dowolny system baz
danych np. MySQL, PostgreSQL);
- własny samochód.
Zapewniamy:
-----------
- zatrudnienie w pełnym wymiarze, umowa o pracę plus umowa zlecenie/o
dzieło,
- pracę w zaawansowanym technicznie, przyjaznym zespole; rozwój w
perspektywie roku-dwóch: przydzielanie do bardziej złożonych problemów w
miarę nabywanego doświadczenia; możliwość dokształcania się;
samodzielność decyzyjna; ścieżka wdrożeniowiec/konsultant.
- nie żądamy dyspozycyjności wieczorami, w weekendy, ani pracy zmianowej,
- proponowane wynagrodzenie: 2500-3500 zł netto, zależnie od kompetencji
i doświadczenia.
CV, w formacie PDF, bez listu motywacyjnego, oraz odpowiedzi na poniższe
(znajdujące się na następnej stronie) pytania, prosimy wysyłać na adres:
p...@f...pl.
Wstępne pytania rekrutacyjne
----------------------------
Pytanie 1:
Zadzwonił do nas klient naszej aplikacji internetowej, mówiąc, że nie
działa mu internet.
O co zapytasz klienta, w jakiej kolejności – jak poprowadzisz rozmowę?
Pytanie 2:
Podaj przykład typowego zastosowania formatu CSV.
Pytanie 3:
Jakie znasz formaty kodowania polskich znaków? Opisz je pokrótce
(charakterystyczne cechy, różnice).
--
Fiok i Wspólnicy sp. z o. o.
Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9, 01-015 Warszawa
tel. 022 63 64 163, fax 022 63 67 662
NIP 527-25-38-934, KRS 0000281609
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy: 100000zł
Najnowsze wątki z tej grupy
- Białystok => System Architect (Java background) <=
- Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- Lublin => Programista Delphi <=
- Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- Warszawa => Java Developer <=
- Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- Warszawa => System Architect (Java background) <=
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=