PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/Zdalnie/ PHP MySQL - Sklepy internetowe

  • 1. Data: 2004-02-26 19:33:19
    Temat: Warszawa/Zdalnie/ PHP MySQL - Sklepy internetowe
    Od: "webmaster" <t...@g...pl>

    Witam
    Wykonam serwisy WWW:
    - CMS'y - zarządzanie treścią
    - sklepy
    - vortle
    - i inne

    Oferuję kompleksowe wykonanie serwisów + miejsce na serwerze + załatwienie
    wszystkich formalności związanych
    z zakupem domen.
    Strony wykonuję na czas i solidnie.

    zwięźle o mnie: Absolwent Politechniki Lubelskiej - Zarządzani i Marketing
    spec. Informatyka w Zarządzaniu, oraz student 7 semestru: Informatyki
    Stosowanej w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
    (zaocznie)
    Zamieszkały: Warszawa

    Umiejętności:
    Windows ++++
    Office ++++
    PHP ++++
    MySQL +++++
    HTML ++++
    CSS +++
    JavaScript ++
    Obsluga serwerów +

    Prawo jazdy B

    Doświadczenie:
    - sklepy internetowe:
    www.agdrtv.com.pl (w całości moj projekt poza grafika)
    www.topmarket.pl (sklep w całości wykonałęm, - grafika mój grafik)
    www.agdrtv.com (pracowałem przy aktualizacjach i rozwijałem sklep)
    www.lsm.pl (przebudowa sklepu)
    Uwaga: nie wykonuje sklepów z branży agdrtv

    - aukcje internetowe:
    - www.aukcje24.pl - stworzyłem wiekszość statycznych stron

    - inne:
    - CMS dla portalu: www.kazimierzdolny.pl (obecnie wdrażany, wielo językowy,
    cała administracja przez www, wielu klientów o rożnych poziomach uprawnien,
    którzy mają prawa do edycji własnych stron. Kategorie i Strony maja
    strukturę drzewiastą)
    - CMS dla serwisu: www.sobieski.lublin.pl
    - serwis: www.spedytor.com (bezpłatne ogłoszenia spedycyjne), obecnie
    przerabiany i pod adresem: http://seta.weco.pl/commer/spedytor/ (już działa:
    dodawanie ogłoszen ze zdjeciami, budowanie wizytowki, dodawanie pojazdow i
    ladunkow ze zdjeciami. Kazdy klient ma swoj panel do zarzadzania swoimi
    danymi Moje Konto (prosze smialo potestowac), serwis jest w fazie wdrazania
    dlatego czesc funkcji moze jeszcze nie dzialac, ale wiekszosc dziala. )
    - dawna moja strona ze studiow: www.skassa.prv.pl (zarzadzam kikuset
    zdjeciami z gor)

    Do tego dochodzą systemy które działają w intranecie, wiec nie można podać
    do nich linków.

    kontakt: webmaster@ NOSPAM spedytor.com

    Możliwość wystawiania faktur.