PracaGrupypl.praca.oferowanaWarszawa/Zdalna - jednorazowe zlecenie PHP+MySQL

  • 1. Data: 2003-09-04 06:45:32
    Temat: Warszawa/Zdalna - jednorazowe zlecenie PHP+MySQL
    Od: "Marcin [159]" <m...@z...com.pl>

    Hej,

    Odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie proszę kierować na adres:
    p...@p...pl

    Od razu mówię:
    NIE ODPOWIADAM NA MAILE "PROSZĘ O WIĘCEJ INFORMACJI!!!!!!!!!!

    Jest to praca dodatkowa - termin wykonania może pójść nawet w 2 miesiące,
    choć realne byłoby skończenie tego w 2 tygodnie (ewentualne opóźnienia z
    mojej strony to jedynie teksty, którę mogę wstawiać potem samemu).

    Poszukuję człowieka, który mając do dyspozycji:
    - Plik *.psd
    - Olinkowanie
    - Teksty na stronę
    - "koncepcję"

    Stworzy "z głową" serwis, który będzie zawierał:
    - Rejestrowanie "usługodawców" i "usługobiorców" (standardowa ankieta),
    - Wyszukiwanie jednych przez drugich,
    - Automatyczne kojarzenie jednych z drugimi (standardowe kryteria),
    - Wysyłanie e-maili z listą "potencjalnych par" raz na jakiś czas,
    - Obsługa płatności (http://kody.wapacz.pl - więc jest to banalna sprawa),
    - "Aktualności" na stronie głównej - po prostu newsy tekstowe wpisywane do
    pola formularza.
    - Moderowanie i administrowanie wszystkich w/w działów przez uprawnionych
    użytkowników

    Chciałbym później móc to wzbogacić o tzw. serwis contentowy, więc system
    administracyjny powinien być przygotowany na dodanie zakładki
    "artykuły/porady", gdzie można sobie napisać coś więcej niż plain-text., ale
    też załadować jakieś zdjęcie i sformatować wygląd całości.

    Oczywiście po wykonaniu tej pracy muszę mieć autorskie prawa majątkowe do
    wykonanego dzieła, choć najlepiej (dla mnie również!) byłoby, gdyby
    pierwotny twórca zajął się i dokończeniem niniejszego projektu (prowadzenie,
    poprawki, uzupełnianie - forma współpracy do uzgodnienia).

    Oferty powinny zawierać:
    - fragmenty kodów źródłowych serwisów dotychczas wykonanych (szczególne
    uwzględnienie PHP/SQL),
    - LINKI pod którymi można obejrzeć dotyczasowe projekty
    - orientacyjny termin wykonania (plus-minus 50%)
    - wycenę BRUTTO (plus-minus 20%)
    - komplet danych teleadresowych

    Rodzaj mowy - umowa o dzieło z przekazaniem praw autorskich.
    Kwota wynagrodzenia będzie kwotą BRUTTO na umowie o dzieło, więc proszę o
    poważne potraktowanie.

    Oczywiście wszystkie warunki są negocjowalne, ale w granicach rozsądku.

    No to - kto chce dorobić?

    Pozdrawiam

    Marcin[159]