PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa,Wyszków,Ostrów Mazowiecka ... i okolice.

  • 1. Data: 2004-09-13 09:15:11
    Temat: Warszawa,Wyszków,Ostrów Mazowiecka ... i okolice.
    Od: "MaK" <m...@o...pl>

    Witam!

    Poszukuję pracy.Uczę się na 4 roku Informatyki, studia 3,5 letnie (zaoczne),
    więc to ostatni semestr. Praca nie musi być ściśle zwiazana z informatyką.
    Prawie rok prowadziłem sklep, serwis komputerowy i kawiarenkę internetową.

    Najbardziej zadowolony byłbym z pewnej pracy na stałę w dobrze rozwiniętej
    firmie która nie "musi obawiać się jutra".
    Mam 22 lata, jestem jeszcze plastyczny, dlatego też byłbym wdzięczny za
    ukierunkowanie mnie i wyszkolenie w zamian za uczciwą pracę i lojalność.

    Pozdrawiam
    Marek K.

  • 2. Data: 2004-09-13 09:42:25
    Temat: Re: Warszawa,Wyszków,Ostrów Mazowiecka ... i okolice.